Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 För att spel är mer värda, de kan man kanske sälja sen. Dessutom känns det skönare att ha fodral och sånt till... de är mer personliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Om alla inte får föra fram sin åsikt är det ingen debatt Xade :rolleyes: I vilket fall så tänker jag inte uttrycka mig om vad jag tycker om piratkopiering. :blink: Ville bara säga till dig du lille trångsynta människa att alla får framföra sin åsikt. Och det finns en j*vlans massa anledningar att vara emot på piratkopiering. Bl.a. om man är en artist kanske man inte vill att någon tankar ens skivor gratis. Spel.. Personliga? Egnakladdade brända skivor blir enligt min mening mer personligt. Haggen: Beror väl på vad man vet och inte vet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 För att spel är mer värda, de kan man kanske sälja sen. Dessutom känns det skönare att ha fodral och sånt till... de är mer personliga pc spel kan man inte sälja, annat än olagligt förstås. Fodral kan man köpa. Stick till ÖB eller Rusta. Billiga DvD fodral Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Men jag mena orginal... taggigt att ha hemma meckade saker... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Hemma meckad film och musik går bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 tycker att det e ganska dåligt me pirat kopiering eftersom det e ju bara företagen som förlorar på de men å andra sidan e det ju miljon tals människor som laddar ner o nu e det olagligt så man kan ju inte gripa så många människor..men jag tycker att man borde försöka hitta en lösning mellan företagen,dom som laddar ner filer och polisen..oxo ifall det e typ näst intill omöjligt så tycker jag att man borde åtminstånde försöka!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Hemma meckad film och musik går bra ? Helst inte film men musik... vem orkar gå till affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 så du orkar gå till affären för att köpa en cd-skiva, men inte ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Tvärt om, spel är mer värda att köpa, men jag unnar inte de som är emot nedladdning, musikaffärer... men spel är liksom en annan sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Kan nog berätta för dig direkt att världens dyraste cdskiva är dyrare än världens dyraste spel :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 oj, vad jag bryr mig... <_< det är fortfarande vad jag tycker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Tvärt om, spel är mer värda att köpa, men jag unnar inte de som är emot nedladdning, musikaffärer... men spel är liksom en annan sak Nej, det är samma sak. Spel är dyrare = större anlednig att stjäla dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.