Fusion Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Det har jag redan gjort några gånger... har gjort lite andra saker också, men vad har du med det att göra? men DU (med egns ord) skrev att kristendomen e närmast judendomen o allt sånt..ett litet bevis på att du lutar till kristendomen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Lutar ?! Xade är radikal kristen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 nej jag är inte kristen. man behöver inte vara kristen för att man tror på gud. Kristen = följer budord, god människa jag tror bara på att gud finns och att han skapade jorden och att han har ett rike... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 nej jag är inte kristen. man behöver inte vara kristen för att man tror på gud. Kristen = följer budord, god människa jag tror bara på att gud finns och att han skapade jorden och att han har ett rike... <_< men du e inte nån god människa då..inte konstig efter allt du har sagt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Haha, och det var du som sa ungf. '' Det är ni som kommer få det jobbigt när ni dött'' eller liknande, du är ju inte ens kristen, du kommer få plats bland ateisterna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 varför då? jag tror på gud! ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Ja,men det räcker inte, du är en dålig person, egoist och så har du sagt att du har snott en cd..och så har du också skrivit att du inte är kristen..tror du GUd gillar det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 gud förlåter... men vad har du med det att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Tja, jag kan väl ha med det att göra eller? vad vet du`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 ni vet väl att det inte e bara kristna som tror på gud,islamen gör oxo det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Vissa säger att Gud och allah är samma , men så är dt inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Vissa säger att Gud och allah är samma , men så är dt inte.. vad e det som inte e samma..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.