Xade Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 hej jag behöver hjälp med 3 saker 1. Hur får man lvl 4 svärd 2. i vapen menyn man får upp på select, i nedre högre hörnet finns ett frågetecken... vad ska finnas där och hur man det? 3. I pyramiden finns det ett hål där det står nånting med sword när man kommer in, det står en gubbe i vägen och vill inte akta sig och säger att jag inte får komma in... hur ska jag kunna komma in?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 jag vet inte 1 och 3 frågan men 3 frågan vet jag den där fråge tecknet ska du få fyra hjärt bittar sen får du en till hjärta till ditt liv sen får man letta mera efter hjärt bittar så nu vet du det lycka till banjo-kazooie!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 1 lvl 4 svärdet finns inte tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 men jag har alla 24 hjärtbitar redan!! det finns fisst lvl4 svärd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 hej jag behöver hjälp med 3 saker 1. Hur får man lvl 4 svärd 2. i vapen menyn man får upp på select, i nedre högre hörnet finns ett frågetecken... vad ska finnas där och hur man det? 3. I pyramiden finns det ett hål där det står nånting med sword när man kommer in, det står en gubbe i vägen och vill inte akta sig och säger att jag inte får komma in... hur ska jag kunna komma in?? kan 3an, varva a link to the past OCH four sword på samma omgång så kan du komma in..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 tack, vad finns där inne??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 ja, vad finns där och vilket är lvl4 svärdet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg