snubben Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Jag fattar inte hur man var man kaper en Rune rustning (kan man bygga en sjelv) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 man kan bygga en själv, men de e RIKTIGT jobiigt o träna upp smithing tll den nivån, likaså mining, de bästa e o köpa i bankn, sä bara buying rune stuffs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Man måste också ha klarat av Dragon slayer för att kunna hga på sig rune platebody, och då måste man ha tillgång till champions guild för att starta questet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 (redigerat) Jag fattar inte hur man var man kaper en Rune rustning (kan man bygga en sjelv) 1.du måste ha lvl 85 mining för att mina runite (som du hittar i wilderness lvl typ 40) och lvl 99 smithing2.du måste ha mer än typ lvl 40 def (TROR JAG) för att ha på sig den 3.som någon sa du måste ha klarat dragonslayer (ett drake som e typ lvl 83) :kung: :student: Redigerat 6 November 2005 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 säg "buying full rune 200k!" i banken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 säg "buying full rune 200k!" i banken Problemet e att jag inte har en enda gp(eftersom jag dog) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg