Guggo Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Inför sverige skyldigheter så får du (xade) också mer skyldigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Inför sverige skyldigheter så får du (xade) också mer skyldigheter. där hade du rätt,men xade glömmer att tänka igenom att deyt oxo skulle hända honom (IGEN).. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 glömmer ? Jag skulle säga att han inte kan tänka så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 (redigerat) glömmer ? Jag skulle säga att han inte kan tänka så hah..då blir jag verkligen förvirrad ifall han inte skulle kunna tänka så.. Redigerat 13 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 glömmer ? Jag skulle säga att han inte kan tänka så det är sant, jag kan inte tänka så... har du nåt emot det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 vi kanske inte har nåt emot att du inte kan tänka så..men man kan alltid lära sig..man lär sig av sina misstager.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 glömmer ? Jag skulle säga att han inte kan tänka så Det är något jag helt ärligt inte förstår. Hur din hjärna inte kan vara kapabel att tänka, "tänk om det hände mig". Om du tar i så kanske det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 för att jag är övertygad att det inte kommer hända mig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 för att jag är övertygad att det inte kommer hända mig ! o varför kommer det inte att drabba dig,om man får fråga...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 för att jag inte haft några motgångar i livet och tror inte det kommer hända heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 för att jag inte haft några motgångar i livet och tror inte det kommer hända heller Jag är helt övertygad att du har haft elr har motgångar här i livet som t.ex pga dina åsikter.., Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Xade är tamefan i alla debatt-trådar och har konstiga åsikter. Xade ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.