Hoppa till innehåll

Fred


Fusion

Rekommendera inlägg

Gäst The heroin

Fred på jorden.

Vad kan det betyda?

Får man inte bråka lite?

Får man inte uttömma sin ilska?

Hur stort ska grälet vara för att det ska klassas som att freden är förstört.

 

Svårt att veta, det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 110
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fred på jorden.

Vad kan det betyda?

Får man inte bråka lite?

Får man inte uttömma sin ilska?

Hur stort ska grälet vara för att det ska klassas som att freden är förstört.

 

Svårt att veta, det!

 

ee..i vilken tid lever du..öppna ögonen vadå får man inte bråka,elr utömma sin ilska..ser du inte på vilket sätt dom gör det på dom skulle väll kunna göra det på ett bättre sätt än att dra in tusentals elr rättare sagt miljontals oskyldiga människor i deras problem dvs krig!!! <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur då? krig funkar bäst även om det inte är bra

 

tänk igenom tror du verkligen att krig e det bästa sättet att lösa en problem..?

dom skulle kunna kriga men varför dra in oskyldiga människor..?

dom borde väl åka till en ödemark o kriga själva istället för att soldater o sånt ska lösa DERAS problem!

Hoppas att fler håller me mig att krig e inte det bästa, andra lösningar finns som t.ex förhandlingar..!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det funkar inte... tänk så här... om du verkligen behövde vinna mot dina fiender... hade du inte dragit in deras civila då? Måste man vinna så måste man... USA tex måste vinna mot terrorn... då är alla utvägar möjliga...

 

jo men när det gäller frågan om terrorister då kan inte usa anklaga alla som dom "misstänker" för terrorister...har du inte hört på nyheterna att usa anklagas ha hemliga fängelser i östeuropa o jag tycker att det strider mot folkens rättigheter oxo ifall jag vet att dom e terrorister men usa vet att det strider mot lagen så det var därför dom gjorde allt hemliga...tycker att usa borde ta ansvar för deras handlingar!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltid dessa löjliga rättigheter... rättigheter är inget bra...

 

e inte rättigheter bra..?

om det inte skulle finnas då skulle du inte ha nåt rätt att leva du skulle säker bli fången som nån barn slav elr barn soldat!

du vet inte vad det innebär så tänk för vad du skriver eftersom dessa rättigheter har mycket med dig o alla andra barsn rätt att delta i samhället o ha rätten att leva o lära sig!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte barn längre... rättigheter är inte bra... tex invandrare kommer hit och tror att de kan bli behandlade som oss... de lever på rättigheter... <_<

 

varför kan inte invandrare behandlade som resten av sverige..??

dom e ju oxo människor dom e lika värda som dig..så vart vill du komma fram till?? o plus hur gammal e du??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte barn längre... rättigheter är inte bra... tex invandrare kommer hit och tror att de kan bli behandlade som oss... de lever på rättigheter... <_<

 

Så du tycker att vi skall bli en diktatur. Där ingen får säga/tänka/tycka/skirva/göra vad de vill. Där I princip alla tv kanaler försvinner för att de är för fri språkiga ? där man blir dödad för att man sa "Jag hatar staten" ? Det är detta som våra rättigheter förhindrar.

 

Fusion: Han är 18

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...