Hoppa till innehåll

Fred


Fusion

Rekommendera inlägg

  • Svar 110
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

det kommer aldrig att bli fred, det kommer alltid att dö ca 1000 pers i mellanöstern varje år, det kommer förmodligen att aldrig ta slut.

 

vi ska bara se det på det här sätter, vi(sverige) är neutrala och kommer inte att anfalla någon, och ingen kommer att anfalla oss för det finns inget i det här landet som någon vill ha, inge olja eller något av hög kostnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha då får jag se vad som händer då, men eftersom jag inte mött nåt hittills kan jag inte tänka så hittills

 

hmmm..du e arton år och e ung du har livet framför dig så jag tror att du kommer få motgångar tro mig.. :rolleyes: men du kanske har haft tur hitills...det kommer men du kanske inte kommer att vara veredd på det...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det kommer aldrig att bli fred, det kommer alltid att dö ca 1000 pers i mellanöstern varje år, det kommer förmodligen att aldrig ta slut.

 

vi ska bara se det på det här sätter, vi(sverige) är neutrala och kommer inte att anfalla någon, och ingen kommer att anfalla oss för det finns inget i det här landet som någon vill ha, inge olja eller något av hög kostnad.

 

just det som är felet, vårt land är ett mesigt land. vi borde tex hjälpa USA i kriget

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det kommer aldrig att bli fred, det kommer alltid att dö ca 1000 pers i mellanöstern varje år, det kommer förmodligen att aldrig ta slut.

 

vi ska bara se det på det här sätter, vi(sverige) är neutrala och kommer inte att anfalla någon, och ingen kommer att anfalla oss för det finns inget i det här landet som någon vill ha, inge olja eller något av hög kostnad.

 

men sverige har inget med kriget att göra..så varför ska man riskera så många svenska soldater i onödan...o plus usa har inte gjort något bra för sverige... <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det kommer aldrig att bli fred, det kommer alltid att dö ca 1000 pers i mellanöstern varje år, det kommer förmodligen att aldrig ta slut.

 

vi ska bara se det på det här sätter, vi(sverige) är neutrala och kommer inte att anfalla någon, och ingen kommer att anfalla oss för det finns inget i det här landet som någon vill ha, inge olja eller något av hög kostnad.

 

vill du bli fattig pojk ? vi har inte råd med sådant...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lägger alla ner kärnvapnen, och USA går ut ur mellanöstern så kommer det bli fred...Ett litet tag..Men så kommer nån muslimsk terror grupp skapa kärnvapen och ta hämnd på USA, även ifall de flyttat ur landet, och så är kriget igång igen...

 

Du vet väl att det är svårt för terroristerna att bygga sådant kraftfull vapen,dels för att dem inte har resuserna(stavning) med tanke på att dem inte är välkommna i hela världen och dels för att det tar tid att utveckla ett sådant vapen och ifall dem skulle ha utvecklat ett sådant vapen,vart tror du att dom skulle skjuta den med tanke på att den är för stor och man kan ju inte dölja den för människor och sånt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...