Skinnpytte Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Kan man då ha NES spel som typ Super Mario Bros? Min kompis säger det men han har inget sånt spel på chippet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dozz Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 min kompis har chipat och han har 3000 små spel t ex supermario dragonball aa sånna där jätte gammla spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Okej då ska jag ha chippat. Finns några spel som jag vill ha till NES som inte säljs längre, hoppas dom spelen finns :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Jag har en fråga om man chippar xboxet kan man ladda hem PS2, GC spel då ? ? :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 för det först: Ja du kan spela 8-bit,neo-geo,16-bit,ps1,n64,linux,pc,gameboy,gameboy color,gameboy advance m.m m.m.Men du måste ha en sådan emulator som stödjer det och det är inte på chippet du lägger in sånna saker.Det är på hårddisken. Och för det andra så ja du kan kan spela gc & ps2 spel.Men vad jag vet så finns det inte nån emulator ännu för ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Måste man ha störe hårddisk för att kunna ha emulator? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tony Hawk's American Wasteland Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 (redigerat) Måste man ha störe hårddisk för att kunna ha emulator? Du behöver ingen större hårddisk, bara det att om du sparar för många spel kommer minnet att ta slut och du måste radera en massa sparningar eller så köper du ett minneskort för drygt 300kr. Men oroa dig inte. Du kan spara 50 000 karaktärer (eller vad man ska säga) innan ditt minne tar slut. På min har jag 6 skivor och typ 14 spel på hårddisken. Ska få fler på hårddisken om typ en vecka eller nåt. Jag har också en massa bilder, filmer ljud o.s.v. på hårddisken. :visslar: Redigerat 8 November 2005 av Tony Hawk's American Wasteland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Ok nån här på forumet sa att man kunde bara ha 3-4 spel sen måste man ha större. Men nu vet jag lite om chipa å det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 (redigerat) en original hårddisk kan man bara få in 3-4 spel på ..men när man chippar kan man lägga till en större hårddisk trex 120 GB 160 GB ir 200 GB jag har ca 40 spel på min hdd och har 160 Gb Redigerat 8 November 2005 av lövet_91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg