Zoxy Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Hej Ja tycker tatueringar e as snyggt men vissa tycker de inte. Va tycker ni...e de snyggt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Jag tycker det e snyggt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 jag har en, så jag ska väll säga att det är snyggt annars så skulle jag inte tatuerat mig, var det första nästan som jag gjorde när jag fyllde 18 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Jag tycker det är snyggt. Tänk er bara att tatuera in "made in sweden" med en svensk flagga bredvid på ryggen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Du apoca var har du tatuerat dig å va var motivet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 § 1.13 - låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg