Master Usopp Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Jag tänktek öpa ett spel men vet inte vilket... snälla hjälp mig och säg ett bra spel.. gillar inte skjut spel helst äventyrs spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 metal gear solid är ett bra äventyr spel, fast det finns vapen i spelet och pistoler och bomber m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Fast vill ju inte ha spel med vapen :P finns det inget annat? som man går i äventyr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mazi Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 The sims: bustin out Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 vad gör man? e det äventyr? vad kostar det? e det till playstation 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 SHOHO Moneky ball skulle passa dig jag vet att du gillar såna spel eller hmm FF 10-2 kommer snart :roll: Msg me för mer svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 åh nej.. glömde säga att ja ville har nåt spel på playstation 2 ... eftersom monkey ball e väl på game cube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Monkey Ball finns nu på Ps2 , sagan om ringa: alla delar e bra äventyrs spel fast med svärd m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 prince of persia:sands of time,men ´man har svärd m.m i spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Vänta tills det nya Metal Gear släpps, verkar väldigt bra.. varför gillar inte du skjutspel?? :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Tråkigt med skjut spel.. gillar inte sånt men monkey ball verkar intresant :mrgreen: sagan om ringen har jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gta_boy Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Jack 2 ;) fast de e lite skut spel da:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg