cola_alex Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 (redigerat) Hej När Man Är I Ever Grande City Sen När Jag ärI Victory Road Kan Beskriva Hur Jag Klarar Det Den Som Säger Får 70 fm Redigerat 9 November 2005 av cola_alex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Förklara dig lite tydligare tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Han vill veta vägen i Victory Road. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola_alex Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Rätt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag vet inte,det skulle finnas någon hemsida som man kan se det!Jag vet bara inte addressen! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag kan inte förklara vägen,men ett tips:Ta med dig en Pokemon som kan Surf,och en som kan Flash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola_alex Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Ska Prova Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola_alex Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Kan Ingen Hjäälpa Mig Klara Victory Road !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Kan Ingen Hjäälpa Mig Klara Victory Road !!! det går inte att förklara hur man ska gå fast jag kan ge dig tips: 1.ha med surf 2. ha med flash 3. ha med rock smash 4. ha med strenght. obs du möter wally i slutet och han är rätt bra! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola_alex Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Okej Men Om Du Leder Mig till Wally Får Du 150 fm !!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Kan Ingen Hjäälpa Mig Klara Victory Road !!! Hej,jag sa det där,right?Men du kunde ta med Strenght och Rock Smash -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 I SLUTET AV GROTTAN ÄR WALLY :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg