Putside Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Fuskade på ett uppdrag och save´ade när jag var klar med det , men fusket är fortfarande kvar vad jag än gör . Vad ska jag ta mej till ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Fuskade på ett uppdrag och save´ade när jag var klar med det , men fusket är fortfarande kvar vad jag än gör . Vad ska jag ta mej till ? Då går det inte att ta bort fusket om du har sparat.det enda du kan göra är att köra om spelet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 what tha f**k ?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Tyvärr. Som sagt,att fuska kan straffas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Men hörrni hur kommer det sej då att fusket av någon anledning försvann ? Var har ni fått tag i denna falska information Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) Sticker iaf från den här tråden. Redigerat 20 November 2005 av Pontarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 nej , jag gorde inte detta för att få värdelösa fm som man ändå inte kan göra nått med . och jag skrev detta för att få hjälp ( jag visste ju inte att fusket kunde försvinna då ). texten kommer fram det är jag medveten om , informationen är visst falsk . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Skärp er... Pontarn, om han behöver hjälp, kritisera inte honom då. Om fusket redan finns kvar så skriv in det igen för att kanske få bort det. Exe; odödlighet. Men om du har fått max på alla erfarenheter så kan du tyvärr inte få bort de. ^^ Det blir så. Du får antingen försöka få bort det. Jag kan tyvärr inte ge dig mer information. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 (redigerat) Joo, förlåt Rowyn. Men man blir förbannad när man ger information så skriver nån "Falsk information". Aja sticker från denna tråd. Redigerat 20 November 2005 av Pontarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 men alla fusk jag skriver in är det bara att skriva in igen, och då är dom borta. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 (redigerat) (dubbelpost) Redigerat 20 December 2005 av Cooliz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Men hörrni hur kommer det sej då att fusket av någon anledning försvann ? Var har ni fått tag i denna falska information Det går att ta bort FUSKET.Om du gör fusket en gång så gör det igen(Samma fusk) så går den bort :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg