thunder_man Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 hej jag undrar hur man får walimerpail snälla svara fort den som vet :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 hej jag undrar hur man får walimerpail snälla svara fort den som vet :blink: WAILMER PAIL FÅR MAN AV EN TJEJ OVANFÖR SKOGEN 5 STADEN. :kung: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 en bit nedanför rustboro city finns ett hus. i det huset (som är en blomaffär) finns det tre tjejer. den ena ger dig ett bär, en annan berättar om bärodling, (om du inte har fått secret power, då säljer hon blommor till din secret base.) och den sista ger dig wailmer pail. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Flygon: Hon säljer blommor efter man klarat Mauvilles gymledare.Det spelar ingen roll om man har Secret Base eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Flygon: Hon säljer blommor efter man klarat Mauvilles gymledare.Det spelar ingen roll om man har Secret Base eller inte. okey, jag gick inte dit innan jag fått secret power. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg