Gäst PoisoN Skrivet 10 November 2005 Rapport Skrivet 10 November 2005 Jag har mänkt att köpa spelet men jag ska fråga er först. Är det bra? Borde jag köpa det? Citera
Gäst PoisoN Skrivet 11 November 2005 Rapport Skrivet 11 November 2005 Är det verkligen ingen som har battlefront 2? Citera
The Strangler Skrivet 12 November 2005 Rapport Skrivet 12 November 2005 Är det verkligen ingen som har battlefront 2? KÖP SPELET!!! TVEKA INTE!!!!!!!!! DET E ETT AV D BÄSTA SPELEN SOM JAG SPELAT!!! KÖÖÖÖP!!! Citera
Gäst Mîhker Skrivet 13 November 2005 Rapport Skrivet 13 November 2005 Jag spelade det i dag!!!!!!!!! köp! köp! köööööp!!!!!!! :cool: :cool: star wars battlefront II rockar! :gitarr: Citera
Gäst Soffan Skrivet 13 November 2005 Rapport Skrivet 13 November 2005 Herregud människor... Förklara varför han ska köpa det. Motivering vore väl en bra lösning? Om du har spelat första spelet och tycker det är något bra så borde du spela detta. Du kan spela igenom alla Sex filmer och spela som Jedi och ja... De flesta kända karaktärer från filmerna. Var på den goda eller onda sidan utav kampen och återfå kraftens balans återigen. Spelet har fått en ganska hög kritik och ja. Det verkar ganska okej. Tror i alla fall du inte kommer bli besviken ^^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.