The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Ja vad tycker du om detta? Är det t.ex rätt att presidenten utvisar 120 invandrare som vart delaktiga i dåden? Det tycker jag. Får man uppehållstillstånd/asyl skall man inte missköta sig och riskera att åka ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Ja vad tycker du om detta? Är det t.ex rätt att presidenten utvisar 120 invandrare som vart delaktiga i dåden? Det tycker jag. Får man uppehållstillstånd/asyl skall man inte missköta sig och riskera att åka ut! vet inte kanske eftersom dom gjorde ju allt på egen risk..så vet inte..men å andra sidan,när man ska titta på vilken situation dom e i så e det inte konstig att dom gör uppror eftersom det e ett fattigt område,många arbetslösa..mycket av det här förklarar upproret..så det e mycket man ska tänka på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 De väljer själva vart de vill flytta, är de fransmansfientliga, flyttar de in i ett invandrartätt område så de kan få umgås med folk från deras religion, men hade de varit vanliga kunde de flyttat till nån annan storstads förort med blandat folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 De väljer själva vart de vill flytta, är de fransmansfientliga, flyttar de in i ett invandrartätt område så de kan få umgås med folk från deras religion, men hade de varit vanliga kunde de flyttat till nån annan storstads förort med blandat folk! ja,men du hade rätt i en mening,"blandade folk",då betyder det att det finns invandrare där..men regeringen kasnke borde satsa lite mer på dom fattiga områdena... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Lite dumt, och bränna upp hus,skolor och bilar, bara för att man inte har nåt jobb, lr ingen bryr sej om en. Dem saknar helt enkelt tålamod, att vänta på att få jobb, och dem tror ju tydligen att det blir bättre om man gör så, så det var helt rätt av Frankrikes president. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Lite dumt, och bränna upp hus,skolor och bilar, bara för att man inte har nåt jobb, lr ingen bryr sej om en. Dem saknar helt enkelt tålamod, att vänta på att få jobb, och dem tror ju tydligen att det blir bättre om man gör så, så det var helt rätt av Frankrikes president. ja, kanske men säg till en lösning än uppror,så att man får uppmärksamhet..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 De får acceptera att de inte har det bra... men fransmän är ju lite annorlunda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 De får acceptera att de inte har det bra... men fransmän är ju lite annorlunda... va menar du..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 De får acceptera att de inte har det bra... men fransmän är ju lite annorlunda... Gillar du något mer folkslag än Amrikaner ? (Britter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Amerikanare gillar jag mest... sen kanske tyskar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Amerikanare gillar jag mest... sen kanske tyskar... o varför gillar du amerikaner,om jag får fråga..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Ingen riktig anledning tror jag... tycker väll att amrikaner ör tuffa eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.