Fusion Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Ingen riktig anledning tror jag... tycker väll att amrikaner ör tuffa eller något. men amreikaner e ju som alla andra..varför just dom??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 de är bättre... allt bra kommer från amerika. deras president är ett geni, de har mer ordning i det landet mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 de är bättre... allt bra kommer från amerika. deras president är ett geni, de har mer ordning i det landet mm... skulle knappast säga att det e ordning i landet..kriminalitet e väldigt hög..en fråga:varför e presidenten ett geni..?? o jag kan garantera dig att inte allting e bättre där... du har säker bara sett det bästa av usa men inte det sämsta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Det är skitbra det som händer i Frankrike, ska man få sin vilja igenom är det våld som gäller. Och att så många har gått tillsammans för att störta Inrikesministern eller vem det är. Franska Revoltionen 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 de är bättre... allt bra kommer från amerika. deras president är ett geni, de har mer ordning i det landet mm... jag har sett det du tycker är dåligt och det tycker jag är bra. han är ett geni för att han skickar soldater till mellanöstern och ordnar upp saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 vilken bra idé av honom att riskera alla,ungefär 150 000 amerikanska soldater..det har redn dött ungefär 1000 amerikanska soldater där HITILLS...och tro mig det du tycker e bra i usa tycker jag säker oxo men inte allt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 JAG tycker fortfarande allt är bra... kommer inte ändra mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 JAG tycker fortfarande allt är bra... kommer inte ändra mig... gör inte det da ingen har tvingat dig till det... <_< men du har allafall fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 ''han är ett geni för att han skickar soldater till mellanöstern och ordnar upp saker '' Vad var det han ''ordnade upp'' som var så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 JAG tycker fortfarande allt är bra... kommer inte ändra mig... hur kan jag ha fel i en fråga där det endast gäller vad man tycker... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.