lina_bregott Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Finns det någon kod till relationsförbättringar i the sims? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Ja..Om du är inne på kvarteret så trycker du "Ctrl" "shift" "C" så får du upp fuskrutan, sedan skriver du "boolProp testingcheatsEnabled true" gå in på skapa en familj, så trycker du "Shift" "N" tror jag det var. Så kan du göra massa saker. Aja iaf så när du flyttat in i ett hus så kan du dra upp relationsmätaren. PS: Det är endast DIN Sim som gillar den simmen. Du kanske drar upp till 100% fast den andra bara gillar din sim 1%? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guns n' roses fan Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Ja..Om du är inne på kvarteret så trycker du "Ctrl" "shift" "C" så får du upp fuskrutan, sedan skriver du "boolProp testingcheatsEnabled true" gå in på skapa en familj, så trycker du "Shift" "N" tror jag det var. Så kan du göra massa saker. Aja iaf så när du flyttat in i ett hus så kan du dra upp relationsmätaren. PS: Det är endast DIN Sim som gillar den simmen. Du kanske drar upp till 100% fast den andra bara gillar din sim 1%? Det kan också vara Boolprop testingcheatsenabled true beroende vilken dator du har. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Ja..Om du är inne på kvarteret så trycker du "Ctrl" "shift" "C" så får du upp fuskrutan, sedan skriver du "boolProp testingcheatsEnabled true" gå in på skapa en familj, så trycker du "Shift" "N" tror jag det var. Så kan du göra massa saker. Aja iaf så när du flyttat in i ett hus så kan du dra upp relationsmätaren. PS: Det är endast DIN Sim som gillar den simmen. Du kanske drar upp till 100% fast den andra bara gillar din sim 1%? Mm så är det ju också ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg