Clean Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Hej! :D Om man står vid pig pen och åker österut bara en liten bit så finns det ett hål i väggen på en byggnad (ganska hög) när man går in i det så ramlar man neråt och sen så står man uppe vid hålet igen :blink: konstigt eller?? ärdet så på ditt san andreas?? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 jag vet inte men e det där man gör sista uppdragen..??..där man krossar väggen med en pansarvagns liknande fordon..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 11 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 jag har då inte krossat den väggen iallafall :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Om ni menar väggen i sista uppdraget så vet jag vart det ligger xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jag har inte ens kommit till sista uppdraget jag är på N.O.E Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jag har inte ens kommit till sista uppdraget jag är på N.O.E e det den där uppdragen där du ska åka lågt med flygplanen..???då tror jag att du har ganska mycket kvar av spelet..eftersom jag tror att det e typ 101 uppdrag..elr..men jag har allafall klarat hela :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 ja det är när man ska flyga lågt ca:15 uppdrag kvar tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 ja det är när man ska flyga lågt ca:15 uppdrag kvar tror jag coolt..men tycker du att den e svårt alltså den där uppdragen du håller på med..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 joo :unsure: den är rätt svår har suttit fast i säkert 1/5 månad :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 (redigerat) joo :unsure: den är rätt svår har suttit fast i säkert 1/5 månad :( ojojoj..jag tror att jag klarade den antigen på en dag elr typ 3 dagar kommer inte riktig ihåg,var ganska längesen jag klarade san andreas.. :P men så svårt var den uppdragen inte men problemen e att man krachar med träd o sånt.. Redigerat 13 November 2005 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 14 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 jag har kommit till den där ringen men sen när jag ska åka tillbaka till flygplatsen så åker jag rätt in i ett träd har blivit så varje gång (men det var länge sen jag testa uppdraget) så man kan säga att jag har gett upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 (redigerat) jag har kommit till den där ringen men sen när jag ska åka tillbaka till flygplatsen så åker jag rätt in i ett träd har blivit så varje gång (men det var länge sen jag testa uppdraget) så man kan säga att jag har gett upp men undvik den da..ta nån annan väg...där jag höll på att ge upp var när jag var i san fierro o skulle bomba några fordon med den lilla flygplanen..men till sist klarade jag den :cool: ..men försök..jag kan garantera dig att sista uppdragen kommer att vara roligast du kommer väl få döda big smoke.. :D Redigerat 14 November 2005 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg