Clean Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 det där uppdraget när man skulle bomba fordon med det lilla flygplanet klarade ja på första försöket :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 det där uppdraget när man skulle bomba fordon med det lilla flygplanet klarade ja på första försöket :cool: den hade jag väl problem med.. <_< ... men N.O.É ska du kunna klara men förök lite till bara så tror jag att du kan lösa det :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 men tyvärr har jag sålt ps2 med san andreas idag :medieval: :kung: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 lol varför gjorde du det..??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Få in lite pengar och satsa på en ny konsol :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 ska du vänta på ps3??? elr ska du köpa något annat konsoll..?? föresten hur mycket fick du för konsollen o allt.??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 975 fick jag med 2 handkontroller 1 minneskort + 2 spel san andreas/Fifa 2005 vet inte vilken konsol just nu :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 975 fick jag med 2 handkontroller 1 minneskort + 2 spel san andreas/Fifa 2005 vet inte vilken konsol just nu :blink: misstänker att du blev lurad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 (redigerat) jaså varför då?? :huh: jag köpte den i februari för 1176 fast då vad det med 5 spel Redigerat 15 November 2005 av CarlJohnson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 jaså varför då?? :huh: jag köpte den i februari för 1176 fast då vad det med 5 spel du kunda ha minst sålt den för 1300 eftersom det var 2 handkontroller,minneskort plus 2 sköna spel lol plus konsollen så du borde ha sålt den för högre pris.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 nej det tror inte jag ;) sålde den på tradera P.S ratt och pedaler fick den också med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 nej det tror inte jag ;) sålde den på tradera P.S ratt och pedaler fick den också med va,menar du allvar..???då borde du ha sålt den fö minst 1500..ojoj du borde verkligen inte ha sålt den för så lågt pris...verkligen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg