The Balrog Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 nej, har inte uttalat mig om själva ämnet i tråden faktiskt..gick bara mot Xade där :medieval: Men..jag har väldigt svårt för 'å tro att det finns andra än vi, men jag hoppas på fredliga..livsformer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Ha,en Alien från Alien vs Predator som sitter och spelar schack mot en människa.:lol: Om ett solsystem med lika många planeter som på Vintergatan finns det liv där.Men jag tror knappast att det kommer att bli i de flesta Alien filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Klart inte vi är dom enda i ett as fett universum :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Ha,en Alien från Alien vs Predator som sitter och spelar schack mot en människa.:lol: Om ett solsystem med lika många planeter som på Vintergatan finns det liv där.Men jag tror knappast att det kommer att bli i de flesta Alien filmerna. <{POST_SNAPBACK}> [snälla säg att du inte tror på den där filmen..?? :blink:.. dom behöver väl inte likna sådär som i filmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Nejnejnej,det var bara ett skämt ju ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Nejnejnej,det var bara ett skämt ju ;) aha ok,sorry trodde att du menade allvar:P...men jag tror inte ifall jag förstod riktigt,tror du på utomjordingar..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Klart inte vi är dom enda i ett as fett universum :blink: JO!! vi är ensamma!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Klart inte vi är dom enda i ett as fett universum :blink: hur vet du ifall det nu inte finns utanför jorden..???har du varit där elr..?? jag tror iallafall att det finns liv utanför jorden.. som sagt i det här gigantiska universium,o det e bara vi som e levande varelser..konstig isåfall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 det låter idiotiskt med mer liv... vi är the one and only Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 det låter idiotiskt med mer liv... vi är the one and only men hur tror du att du kan veta det..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 denna gång har jag inte påstått att jag vet. jag tror bara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 denna gång har jag inte påstått att jag vet. jag tror bara det. aha,men du behöver allafall inte säga att vi har fel... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.