Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Hej igen får jag väl säga.. :D

Jag har nu blivit regad på siden.. Jag har instalerat dä.. Men jag kommer inte in på det, det står så här om ni vill veta..

"Fail to connect the GameGuard update server. Please try again after a while, or check personal Firewall settings if any."

Om jag har fattat rätt så kan den inte anknyta sig till GameGuard sin servern nu.. Och att man ska vänta en stund innan man försöker logga in... Och man kan kolla brandvägen blablablabla..!!!.. Är jag på rätt spår typ!?.. :visslar:

Är det bara jag som har det så här eller?

Tacksam för svar! :D

Mvh:

SweFluffy

Redigerat av SweFluffy
Skrivet

Hej igen får jag väl säga..  :D

Jag har nu blivit regad på siden.. Jag har instalerat dä.. Men jag kommer inte in på det, det står så här om ni vill veta..

"Fail to connect the GameGuard update server. Please try again after a while, or check personal Firewall settings if any."

Allså va jag har fattat så uppdaterar GameGuard sin server nu.. Och att man ska vänta en stund innan man försöker logga in... Och man kan kolla brandvägen blablablabla..!!!.. Är jag på rätt spår typ!?..  :visslar:

Är det bara jag som har det så här eller?

Tacksam för svar!  :D

Mvh:

SweFluffy

Oj.. Va fick jag uppdatera ifrån? Allså den kan inte anknyta sig till servern!!

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...