SweFluffy Skrivet 11 November 2005 Rapport Skrivet 11 November 2005 (redigerat) Hej igen får jag väl säga.. :D Jag har nu blivit regad på siden.. Jag har instalerat dä.. Men jag kommer inte in på det, det står så här om ni vill veta.. "Fail to connect the GameGuard update server. Please try again after a while, or check personal Firewall settings if any." Om jag har fattat rätt så kan den inte anknyta sig till GameGuard sin servern nu.. Och att man ska vänta en stund innan man försöker logga in... Och man kan kolla brandvägen blablablabla..!!!.. Är jag på rätt spår typ!?.. :visslar: Är det bara jag som har det så här eller? Tacksam för svar! :D Mvh: SweFluffy Redigerat 11 November 2005 av SweFluffy Citera
SweFluffy Skrivet 11 November 2005 Författare Rapport Skrivet 11 November 2005 Hej igen får jag väl säga.. :D Jag har nu blivit regad på siden.. Jag har instalerat dä.. Men jag kommer inte in på det, det står så här om ni vill veta.. "Fail to connect the GameGuard update server. Please try again after a while, or check personal Firewall settings if any." Allså va jag har fattat så uppdaterar GameGuard sin server nu.. Och att man ska vänta en stund innan man försöker logga in... Och man kan kolla brandvägen blablablabla..!!!.. Är jag på rätt spår typ!?.. :visslar: Är det bara jag som har det så här eller? Tacksam för svar! :D Mvh: SweFluffy Oj.. Va fick jag uppdatera ifrån? Allså den kan inte anknyta sig till servern!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.