Gäst DonKeN Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Fick förut en ynka trojan häst som öppnade skit många portar för spyware, blev kaos, kunde inte röra musen, den rörde sig av sig själv, den rörde sig till alla BIOS filerna fast jag stängde datorn och formaterade ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Du puck0. Det låter faktiskt lite som en skräckfilm. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Vad ska man göra om man har fått ett virus som heter "Trojan horse"? någon som vet? fast vi har ett anti virus program, men det står att det inte kan laga filen... ja du läs innan du säger något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 formatera <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Vad ska man göra om man har fått ett virus som heter "Trojan horse"? någon som vet? fast vi har ett anti virus program, men det står att det inte kan laga filen... Känns värt att skriva det? Om du inte bryr dig behöver du juh inte skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 När jag fick en trojansk häst skaffa jag nod32 som hittade viruset och tog bort det! kan man ladda ner den elr..alltså nod32..`??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 (redigerat) När jag fick en trojansk häst skaffa jag nod32 som hittade viruset och tog bort det! kan man ladda ner den elr..alltså nod32..`???sorry för dubbel inlägg data skiten laggade.. <_< Redigerat 15 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Ja man kan ladda ner test prog från doms hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 googla på avast antivirus det funkar jättebra det finns ett gratis och ett som kostar som man kan ladda ner. funkar väldigt bra för mig och det tar bort alla virus som kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 skaffa ad-aware Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 ja har osså de o norton funkar typ itte mot de de som funka för oss va brannvägg B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 norton antivirus borde kunna slå sönder trojanska hästen i strimlor annars ad-aware Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.