Hoppa till innehåll

Surfa På X.box?

Gäst saabmosare

Rekommendera inlägg

man ska kunna surfa me boxen på något sätt,man måste väll ha rätt programvara till den & rätt chipp

Vi snackare inte om xbox live (& det finns gratis program som funkar precis lika bra som xbox live så man slipper betala för det)

Och sen va de nån som frågade om smart xx chippet funkade och det är samma chipp som jag har å med den ska man kunna surfa

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

asså vad är det du snackar om att "program som gör så att du kan lägga in spel på hdd från en dvd skiva å spela utan skivan"

Vad jag vet så är det just därför man chippar sin xbox,och för det andra så är jag inte ens imponerad av det........

jag har ett smartxx v2 chipp,2 st röda hdd lampor som blinkar när den arbetar,xbox jewel lampor(5st röda),en röd diod i varje kontroll utag så dom lyser rött(jävligt snyggt och bra om man behöver hitta dom när det är märkt),blinkande lan lampa(röd),2st usb kontakter med röd diod som lyser när dom används,handkontrollerna lyser nu också dom rött,kdvd brännare i boxen som funkar med linux,2st hdd(orginal å en 160g,man kan ha 2st,men man kan bara använda en åt gången)kammat ut 2 extra gb ur portion F på orginal hdd m.m m.m

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
  • Skapa ny...