Megaket Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 (redigerat) Jag har försökt flera gånger, jag har en pikatchu p lvl 80 (Har inte använt rare candy en gång), flygit till Fuchia City, talat med mannen i huset med pikatchun, gått ut till stranden utanför, surfat ner 10 steg, åkt upp igen och gått in i huset och talat med mannen, men allt han säger är: Dogs and burgers on special today! Och ABBBABAAselect (lvl100) fusket funkar inte heller, 99 Rare Candy fusket funkar inte heller (Ska man surfa bredvid bryggan eller bredvid huset?) och så undrar jag hur man kopierar en pokemon, jag har aldrig fått veta det.^^ Jag råkade lägga in den här istället på gameboy =P Redigerat 12 November 2005 av Megaket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Ingen hjälp va, sjysst då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Man får inte hjälp på en timme.Ha tålamod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Åh, ok. Jag spelar Cs liteibland då^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 (redigerat) Jag har försökt flera gånger, jag har en pikatchu p lvl 80 (Har inte använt rare candy en gång), flygit till Fuchia City, talat med mannen i huset med pikatchun, gått ut till stranden utanför, surfat ner 10 steg, åkt upp igen och gått in i huset och talat med mannen, men allt han säger är: Dogs and burgers on special today! Och ABBBABAAselect (lvl100) fusket funkar inte heller, 99 Rare Candy fusket funkar inte heller (Ska man surfa bredvid bryggan eller bredvid huset?) och så undrar jag hur man kopierar en pokemon, jag har aldrig fått veta det.^^ Jag råkade lägga in den här istället på gameboy =P det där ''rare candy'' fusket funkar inte på gul EDIT: detta är ju i gc forumet. det ska va i gameboy! Redigerat 13 November 2005 av Link the legend Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jag skrev väl att jag råkade sätta den på fel plats^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jo,det gjorde du =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 glömde bort... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Det gör inget^^ :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 HERREGUD! Jag skulle prova att kopiera en pkmn, och hela mitt spel raderades, med 3 boxarfulla med lvl100pkmn, pikatchu som precis kunde surf, elitfyran avklarad 6 gånger och 142 olika pkmn fångade! Vilket problem... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 så går d när man försöker på sig nått man inte kan... eller fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 så går d när man försöker på sig nått man inte kan... eller fusk JAPP! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg