↗ till inläggetgud fanns bara ingen skapade gud...förklara hur gud blev till då :P
Övernaturilgt
↗ till inläggetGud kanske inte ville att vi skulle veta om'et?Det finns inga spöken.
Det finns inte utomjordingar.
Vi är de ända i universum för gud skapade bara oss.
↗ till inläggetförklara hur gud blev till då :P
Vadå hur blev till!!! han skapade allting!
alltså. du har ju sagt att saker inte kan skapas ur tomma intet. Alltså måste någon/något ha skapat gud, eller hur ? Han kan ju inte bara finnas
mm men de låter ju lite :huh: om gud bara fanns där för de går ju itte.....förvirrad
↗ till inläggetdet e bara så...sen e det upp till dig ifall du tror på det elr inte jag bryr inte mig...mm men de låter ju lite :huh: om gud bara fanns där för de går ju itte.....förvirrad
Om gud kan skapa miljarder människor, tror du inte han kan skapa sig själv då?
Sluta snacka om "Gud"
Jag tror inte på det.
Jorden skapades väl av Big bang?
Sedan utvecklades apor till människor..?
Tillbaks till ämnet.
Jag tror inte på utomjordingar, men däremot spöken.
Är väldigt osäker på "rymdvarelser". Men är 99.9% säker på att det finns spöken!
tvärt om för mig.
rymdvarelser tror jag 99.9% på att dom finns men spöken 0.0%
Och föresten så tror jag att om det rymdvarelser så är dom minst 999.999.999 ljus år från oss!
hur vet du det ? Ljusår är ett tids mått inget längdmått
↗ till inläggetMen kära nån.hur vet du det ? Ljusår är ett tids mått inget längdmått
"Ljusår är ett tids mått inget längdmått"
Precis tvärt om mot vad man fått lära sig under hela sin livstid.
När jag var liten trodde jag att man vart osynlig när man dog så då tänkte jag så här
då kan jag ta allt lego på barnens hus utom att dom märker något :P
var typ 5 år då.
Men jag tror att spöken inte finns men aliens kanske finns.
tror kanske att rymd varelser finns men i så fall jävligt långt bort från oss....
( ett ljus år är den tid som de tar för ljuset att färdas på ett år)
Jag tror bestämt att de finns aliens, ja menar varför skulle vi vara ensama i rymden?
Spöken e ja ganska säker på att de oxå finns...... har ingen bra motivering, men ja trodde på spöken när ja var liten..... kan ju va därför
↗ till inläggethur vet du det ? Ljusår är ett tids mått inget längdmått
sorry, tänkte fel.
Ljusår är den sträcka som ljuset färdas på ett år.
Jag är alltid rädd på natten att läskiga aliens skall komma till mig :(..
Ailens, nja inte precis ailens som i TheSims2. Om vi inte är ensamma så tror jag inte att det liv där ute är mkt smartare än oss. Jag tror inte att dem har några rymd farkoster eller liknande. Kanske flygplan som vi och raketer.
↗ till inläggetDet finns inga spöken.
Det finns inte utomjordingar.
Vi är de ända i universum för gud skapade bara oss.
fel, ett ljus år är den LÄNGD som de tar för ljuset att färdas på ett år