son-johan Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 Jag vet inte vad jag ska göra i venus lightower. Jag har kommit till nått ställe där Garet kommer fram och säger att jag måste använda mina psyenergies för att få bort en pelare. Men jag har provat allt. Vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 Jag vet inte vad jag ska göra i venus lightower. Jag har kommit till nått ställe där Garet kommer fram och säger att jag måste använda mina psyenergies för att få bort en pelare. Men jag har provat allt. Vad ska jag göra? Du ska hitta en vägg i lightoweret och anvenda revel och se en hemlig gång (i börgan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 inte i de första rumme, utan i de andra rumme skall du gö reveal. då kommer du se en trappa och där nere kommer du hitta en psyenegy........den ska du använda på blocket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 golden sun värkar kul e d de? /V / / l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 eee.....vf skriver du samma sak på två trådar??? kolla på den andra golden sun-tråden så får du veta va ja tycker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 17 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Tack för hjälpen. Jag ska genast prova Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 18 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Nu har jag kommit till satoros och hans medhjälpare. Jag beegrade dom första gången men sen fusade dom och blev en drake som jag inte lyckades besegra. Har någon nått bra tips på hur jag kan besegra draken :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 du ska träna mycket innan, det gorde jag ca lv:30 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 18 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 ja e i level 30 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 ja träna tills l.40 men alla verkar klara dom på olika nivåer. men använd många djinni´s och summons och sånt. glöm inte att hela dej oxå!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 19 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Nej jag förlorade igen. Den där draken är näst intill omöjlig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 hehe...ja vet....de tog mej 10 gånger fö att besegra den...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg