Bounty_hounter Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Var kan man köpa spelet vill köpa det ocgh hur mycket kostar det ungefär??? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Min kompis köpte det i thailand ellernått tror jag och gdå kostade det 50kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 (redigerat) Köp Gun istället. :) http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....ps2958&active=1 Bilderna finns till höger. OBS spelet har fått ett nytt fodral bara så du vet. Redigerat 14 November 2005 av CodeName Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 14 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Jag vill köpa båda spelen!!! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Jag köpte GUN häromdan! Det är super! :) började lite trevande men när man väl kom igenom de första uppdragen så blir spelet så mkt större och bättre. Tight story, bra grafik och kontroller! Lite som ett gta i westermiljö. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Coolt hur mycket kostar det då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Coolt hur mycket kostar det då?? Jag gissar på att spelet kostar runt 549 kr. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 16 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 B) Okej tack så j*vla mycket allihopa!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg