Merimi Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 (redigerat) Vilken winamp/wmp playlist har du på? Det kan vara din egen mix,etc. Spara den gärna i en fil och ladda upp den! ;) Min: 01: Madness - Our house 02: Jimmy Eat World - The Middle 03: Robyn - Whos that girl 04: T.A.T.u - All About Us 05: Black Eyed Peas - Don't Phunk Whit my heart Dom mesta streamar jag,så jag kan inte lägga upp en fil. :blink: Det går bra och göra som Nessen :gitarr: *Note*: Det går också bra med en iTUNES playlist! Redigerat 15 November 2005 av Merimi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 (redigerat) Min biffigaste playlist, använder ingen annan :) http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/playlistplz.txt Gjorde på ett annat vis istället.. Har ni en stor playlist så öppna bara playlisten i anteckningar och kopiera sen allt och tanka upp på silentwhisper. ;p Redigerat 14 November 2005 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Jag använder mig utav Media Library. Har över 10 GB låtar och orkar inte sortera dem i olika kategorier ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 ABOO NesseN du hade en riktig Feting där :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Jag har bara lagt all musik i en winamp playlist, sen använder jag bara den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Har ungefär 700 låtar på Winamp playlist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/Extm3u.txt Det är den ända jag har. Använder den bara när jag lirar soldat/maplestory dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Den lilla ja använder just nu e: Ass Up!-Baracuda Noche Del Amor-Andy Lopez Celebrate This Summer-Lacuna House Babe-C-Bool I Can´t Stand It-Danielle Paris The Crow Song-??? Good Bye-Sunbeam Behind Blue Eyes-Limp Bizkit Numb/Encore-Jay-Z vs. Linkin Park Björn Motherfucker-Rally Pera Pera-Tune Up! Min Fula Fru-Virutal Voices Annorlunda 2004-Virutal Voices Prao På Systembolaget-Virutal Voices Teenage Dirtbag-Wheatus Ferdinand-Ånkel Kånkel dem nedanför Björn Motherfucker ska ja nog ta bort när ja orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.