Ostkaka Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Love hina handlar om en student(heter kentairo) som kommer till ett pensionatet Love hina medan han vill till japans bästa universitet. hoppas du blev nöjd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Jag läser Yu-Gi-Oh. Mest pga att jag inte hittar nån annan bra på Biblioteket xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 One piece, Naruto och Shonen Jump! ;) (Om det gills :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Gillar man manga/anime ska man helt klart läsa Shonen Jump(det är en tidning). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Åh seriöst, orka bumpa upp trådar där jag framstår som en komplett idiotfjortis. :P Har läst en massa manga nu, just nu så läser jag Death Note, på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 åh.. Death Note! måste kööpa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Jag läser mangan Hellsing, och ser på animén Bleach :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.