Rallypacker Skrivet 21 November 2005 Rapport Skrivet 21 November 2005 Ja, men vill man lägga in andra saker som spel och film krävs det mer "kräm"...
Hammmar Skrivet 22 November 2005 Rapport Skrivet 22 November 2005 Ja, men vill man lägga in andra saker som spel och film krävs det mer "kräm"... sorry men vad är "kräm"??
Red_fox2 Skrivet 23 November 2005 Rapport Skrivet 23 November 2005 ojdå,sorry jag läste fel & så var jag inte på så bra humör när jag skrev det.Å inte är jag på bättre humör nu heller :(
Gäst Hagsten Skrivet 23 November 2005 Rapport Skrivet 23 November 2005 kan man använda data hårddiskar till ett xbox eller måste det vara speciella hårdiskar till ett xbox? måste veta!!! :cool: nepp de går itte för de är olika + att man måste ha chipat x-box asså ja tycker värkligen att du ska chipa ditt :rambo: x-box o ha hårddisk om du nu har x-box
lövet_91 Skrivet 23 November 2005 Rapport Skrivet 23 November 2005 nepp de går itte för de är olika + att man måste ha chipat x-box ee har du inte läst föregående eller ?? vi har konstaterat att det går... :blink:
Rekommendera inlägg