TheKingOfEvil Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 jag kollade på fusken vid början men det fans inget fusk /tips om det !!!! Men menade du fösken där man kan gå in och kolla när man kommer in på sidan ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 KAN NÅNN SÄGA VART MAN KAN FÅ ALLA SAKER TILL DEN HEMLIGA BASEN/KOJAN son man gör med secret power !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Ta't lugnt. Efter det tredje gymmet kan du gå och köpa blommor i butiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 det vet jag men det finns ju bara 6 blommor att köpa när jag kollar sen så står det så här plant 6/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 :cry: :( SNÄLLA HJÄLP MIGGGGG !!!!!!!!!! :( :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Ta det lugnt sa jag,alla kan inte svara på 23 timmar. Du kan MAX ha 10 blommor i din dator!Det finns bara 6 blommor,för annars skulle man väl inte ha 2 likadana blommor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 så det du säger är att man bara kan ha sex blommor ??!!men det står ju planr 6/10 för mig !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Men herregud,häng med. 6= Så många blommor har du 10= Så många blommor kan du ha. Det finns bara 6 blommor.Om du köper en till blomma(av samma sort) så kommer det stå 7/10.Okej?Fattar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 man kan köpa uppe på det stora shophuset näst längst upp när det står att det är clear out sale på tv:n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ok tack för hjälpen !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Jag är på ungefär samma ställe i Emerald och har blivit störd, vart är det tredje gymmet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xini Skrivet 29 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 tack för hjälpen :) nu har jag klarat det till Hidden Tower :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg