Overraild Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Det är inte Artistian Cave, utan Altering Cave! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Tack för hälpen men finns det nått änkelt sätt att hitta dem på ??? (latios/latias) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Gå till ett ställe där Pokemona är usla,tillexemper Route 103,använd Repel,om du har tur hittar nog du Latios/Latias snart. PS.Om du möter en Pokemon då så kan du vara 95% att det är Latios/Latias.DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 TACK :D :cool: hej det är jag igen med massa frågor !!! jag undrar vart man fångar feebas jag har lfiskat och fiskat på den routen där det står i pokedexten men jag hittar inte Feebas så jag undrar vart den är !! Finns den på nått specielt ställe ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Det finns två olika vatten på den routen, och du ska ha super rod.(du måste "dra" 6 gånger också) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Först måste du byta den coola trenden i Dewford Town. Sen kan du fiska upp Feebas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 ok men vad menar du med den coola trenden jannejan ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 (redigerat) Ser du huset längst upp till vänster? Där finns det en kille. Prata med honom och svara "NO". Sen ska du skriva in något på två ord. Säger han "Uh...Yes, that's right!" kan du fiska upp Feebas. Säger han "But i think (t.ex COOL TRAIN) is cooler than (t.ex POKÈMON BATTLE)." måste du försöka med något annat. Jag lägger in en bild på Dewford Town så är det lättare att hitta huset. Redigerat 15 Januari 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 ok jag har hittat gubben och pratat med han och sakt nej flera gånger men han säger bara What?! Is that so ?! It`s not easy for an older felloe like me to keep up with trends! Gör jag rätt eller fel ?????? Oj vad korkad jag är !!!!!! jag kollade inne i huset men du menade han utanför !!!!! Förlåt !!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) jag har försökt rätt länge nu men jag hittar ingen feebas ska jag försöka längre ??? :( :unsure: eller gör jag nått fel ??? Redigerat 22 Januari 2006 av TheKingOfEvil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Den coola trenden ska vara något särskilt, typ `Cool Fishing´ eller nåt. Jag kommer inte riktigt ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Tänk på att Feebas är VÄLDIGT svåra att hitta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg