TheKingOfEvil Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 OK jag ska fotsätta leta om jag inte hittar den så återkommer jag !!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Hej det är jag igen !!! jag undrar om det finns andra konstiga saker i spelaet som man bör veta om ni vet nått så snälla svara !!!!!!!!!!! :cool: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) SNÄLLA FINNS DET MER HEMLIGHETER PÅ SAPPHIRE SÅ KAN NI SKRIVA NER DET !!! Redigerat 11 Februari 2006 av TheKingOfEvil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Tja...inte vad jag vet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 ok men om det finns nånn som vet nått så kan ni skriva ner det!!! Tack i förväg !! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovepokemon Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 jobbigt... jag har fasnat............................... jag vet inte vad jag ska göra.. hehe.. team aqua har precis tagit ubåten!! vad ska man göra sen!! PLZZZ behöver hjälp!!!! :blink: :blink: :blink: <_< :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg