SuXeS Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Tja! Jag har spelat spelet impulse sen det startades och vill helt enkelt bara tipsa om det! Ni som har spelat DeKrim kmr att älska detta spelet! Det är nästan som DeKrim fast... vad ska man säga? Roligare! http://www.impulse.inc.se Där reggar ni er! Och NEJ!! Jag försöker INTE tjäna poäng eller nånting! Det är INTE en rekryteringslänk. Ni som påstår det kan ju gå och lägga er i kökslådan Tipsar om det till fördel för er som gillade DeKrim men som tyckte det tog lite väl lång tid att nå högt... plz fb poliser och allt vad ni kallas, ta inte bort tråden! Spelet är faktiskt skitkul! Have fun! ps. Jag gör INTE detta för egen vinning! ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 §1.4 Direktreklam för andra sidor (inlägg som endast är reklam) Gör inte sådanna trådar. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg