bluueyez Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Tja. Jag tror jag har fastnat i spelet. Jag har date:at tjejen i Las Venturas och fått kortet, men vad ska jag göra sen. Inget nytt mission dyker upp. Iof sig har jag kvar Zero´s uppdrag, men de kan väl inte påverka historieutvecklingen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Tja. Jag tror jag har fastnat i spelet. Jag har date:at tjejen i Las Venturas och fått kortet, men vad ska jag göra sen. Inget nytt mission dyker upp. Iof sig har jag kvar Zero´s uppdrag, men de kan väl inte påverka historieutvecklingen? men ifall det e bara hos zero du kan börja med uppdrag då kan du ju märka allt,du måste börja med uppdragen där för att alltinsg ska utvecklas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Aa gör dom uppdragen först så får du se vad som händer sen! <_< :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 ja har inte gjort alla zero uppdragen, men ja har klarat av alla andra uppdragen, man behöver bara göra det första zero uppdraget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Tja. Jag tror jag har fastnat i spelet. Jag har date:at tjejen i Las Venturas och fått kortet, men vad ska jag göra sen. Inget nytt mission dyker upp. Iof sig har jag kvar Zero´s uppdrag, men de kan väl inte påverka historieutvecklingen? Du ska fara till Woozie kan jag tänka mig. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arte Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 du ska nog klara av zero uppdragen om du vill klara av det zero e med i planeringen i rånen... :huh: när är tjejen hemma föressten millie asso... tacksamm för svar :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 När jag dejta henne var hon hemma varje dag vid 12.00 allså på dagen! :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg