Förra söndagen ( 13/11 ) Dog en av wrestlingens största iconer eddie gurero. Han var känd från smackdown och var väldigt ung när han dog. Jag tkr alla ska ta tid o kolla på minnes videon av han som finns H Ä R. Jag säger bara Rest In Peace Eddie ! :cry:
R.i.p
Vad dog han av då?
Nejj han kan ju inte ha dödd han va ju as bra jö....
:cry: :cry: :cry:
Wrestlingnördar, dör, typ, varje dag, ju.
är han ens död?
De va juh nån som påstod här på forumet för ett tag sedan att weeman hade dött
Knarkade han eller hur dog han??
f*n va tråkigt.....va inget....har sett filmerna nu...och han e verkligen död....alla lipar ju som f*n.........trisst...nu blir jag sur...
PR trick vafan.
Snart kommer han tillbaka och alla tror att han e jesus
*TYP*
Han är död.
Överdos antagligen.
Säkert bara smackdowns planer att låta honom att dö.
Han kanske ville sluta med wrestling och planerade dem hur det skulle gå till.
jag älskar Tribute filmen dom har gjort till han! jag blev tårögd av den.. den är så himla goooo! jag kan inte fatta att han e borta! Fy f*n vad jag kommer sakna Viva La Raza! och hans lowriders!!!
↗ till inläggetVart såg du minnes filmen?jag älskar Tribute filmen dom har gjort till han! jag blev tårögd av den.. den är så himla goooo! jag kan inte fatta att han e borta! Fy f*n vad jag kommer sakna Viva La Raza! och hans lowriders!!!
på deras sida..dom hade den där ett tag.. jag vet inte om den finns kvar längre :(
Tittade på minnes filmen av honom,väldigt sorgligt! :cry: :(
Jag tror inte att Smackdown kommer att vara sig lik efter hand död.
ne..om ni kollar när andra wrestlare snackar om han då kanske ni hittar Rey och han blir så ledsen att han tar av sig masken i slutet.. Och så finns det en film där ALLA!! WWE Superstars står vid ingången till arenan och har en tyst "10 gånger klockringning"
Men när man går in till eddie guerrero då finns det ju bara 4-6 alternativ,vad tryckte du på när du såg videon?
det finns många.. raw videos och sånt..
Jag vet men man måste väll gå in i smackdown,eftersom han var med där och inte i RAW eller någt annat.
jo..för det är klipp i raw där dom snackar..
Jaha,ska titta på den imorgon då. ;) :rambo: