varför inte idag?ska du gå och lägga dig nu??
R.i.p
HAHAHAHA! :lol:
Nej va f*n,det är ju för tidigt men måste gå ifrån datan snart.
Hoppas att du skämtade om den där texten du skrev nyss. :student:
hehe..ne..men eftersom att du skrev att du skulle kolla på dom IMORRN då kan man uppfatta det som att du går och lägger dig..
Men det kommer jag inte att göra,ska kanske titta på tv. ;) :bah:
okej.säg de då!
Nu har jag sett dem,blev fakstiskt också tårögd,speciellet när chris benoaut(stavning) pratade och de tio klockringarna.
Man kommer väll att sakna honom.
EDDIE GURRERO!
mm..men såg du den med Rey då?? och han stavad Chris Benoit. :P
me asså.. ALLA! WWE superstars ståg vid ringen och grät.. lite väl konstigt..alla hade känslor för han. fast det är ju inte konstigt..men typ dom i RAW för han gick ju i SmackDown!
Till och med starka och kraftiga männ kan inte dölja sina känslor.
Men jätte sorgligt var det.
Man kommer att sakna hans lowriders,viva la raza,cheat 2 win och latino heat,dem kommer man att sakna!
Han var jätte ung när han dog bara 38 år,han hade till och med barn,tycker synd om dem!
Rest In Pece Eddie Gurrero 1967-2005!
han dog pga av att hans hjärta stannade...AJ..
Ja,det var orsaken.
Jag tror att han hade hjärt prolem och han ansträngde sig för mycket och hans hjärta orkade inte mer.
Säger det igen:
Rest In Peace Eduardo Gory Guerrero 1967-2005!
han var ju en drogmissbrukare förut! VARFÖR SKA ALLA GRYMMA KILLAR VARA DROGMISSBRUKARE!!!!
Mm,han kämpade mot sin drogmissbruk.
Men tyvärr ansträngde han sig mycket,och hans hjärta klarade inte mer. :cry:
mmm..och alla matcher blev för mycket.
Ja,tyvärr så slutade han inte tidigare.
Men tror du inte att det är fejk,alltså att Eddie guerrero ville kanske sluta med wrestling eller något liknande och han valde att göra det på så sätt,eftersom wwe är en av dem bästa med fejkning och sånt.
nej för f*n.. du såg ju hur ALLA grät!! och såg du inte pojken i publiken eller! skulle dom göra mot små pojkar va!? dom blir ju skit ledsna!
han storböla ju mot sin mammas axel!
Jo,jag såg det,men dem kanske inte tänkte att det skulle bli på så sätt,att alla nästan alla ska börja gråta och sånt.
Men plus ingen vet ju ifall det är sant eller ej,eftersom ingen vet förutom wwe.
exakt..men dom ljuger nog inte om en människas död!
Jag vet inte vem det är så jag bryr mig inte. Men varför är det så allvarlig om han dör, vet ni hur många människor som dör varje dag?
men asså..en vanlig människa och en kändis är lite annorlunda för folket omkring hela världen.. jag tror nog inte att människor i afrika börjar gråta om en person i England dör..
Man vet aldrig,men jag är 50 % säker på att han är död och 50 % på att han lever.