💬
Logga in
Fuska.se

R.i.p

61 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

det e ju självklart att han e död. R.I.P Eddie Guerrero.

kommer sakna han som in i h*lvete..

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det är ju som att fråga,lever Elvis?

Han är ju död,men Eddie guerrero vet jag inte,förstår du vad jag menar?

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

ja..men asså..WWE kanske är en av dom mest fakade saker i världen men ändå så ljuger dom nog inte om en människas död..

Nivå 10 · Veteranfuskare

Men ifall Eddie Guerrero själv är med det,självklart dem gör det!

Nivå 4 · Lärling

att dom ljuger om en människas död?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nej,jag menar att ifall Eddie Guerrero är med om att fejka hans död,så varför ska inte wwe göra det?

Nivå 4 · Lärling

men ofta nån person vill faka sin egen död!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Med tanke på att han hade gjort sig populär hos publiken,vågade han kanske inte att säga det.

Han var kanske rädd för att hans poppis tid skulle ta slut.

Kanske.

1 Dec 2005
Nivå 4 · Lärling

men ofta att Eddies poppis skulle ta slut..det finns dom gamla trogna fansen och så blir det ju bara mer o mer nya fans

Nivå 10 · Veteranfuskare

Va?

Jag förstod inte vad du menade.

Nivå 4 · Lärling

du skrev att hans popularitet skulle försvinna.. då skrev jag att han aldrig kommer att förlora sin popularitet..för han har sina gamla fans och så blir det nya.

2 Dec 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Man vet aldrig,det finns tiotals eller kanske hundratals wrestlare som hans fans kan tänka sig att heja på dem istället för någon,"bedragare".

3 Dec 2005
Nivå 4 · Lärling

vad fasiken menar du med bedragare?

↗ till inlägget

Vad dog han av då?

Han dupade sig= En slaxs droger som man nästan aldrig blir trött av när man tränar, så tog han det och dog :(.
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

vad fasiken menar du med bedragare?

Alltså du tar typ allting bokstavligt eller hur?

Jag menade att hans fans skulle kunna tänka sig att heja på andra wrestlare istället för Eddie Guerrero,som fansen kanske skulle betrakta honom som det bara för att han har slutat med wrestling.

Nivå 0 · Nykomling

Klart som f*n att Eddie är död :(

Dom fejkar aldrig en död såhär.. Om det händer under en show så är det oftast fejk, men inte såhär..

Han tog droger och drack mycket förut (steroider och sånt också). Nu har han på sista tiden jobbat för hårt och hans hjärta hängde inte med. Han dog i sömnen på sitt hotellrum.

R.I.P. Eduardo Gory Guerrero Llanes :( We will miss you Eddie! Viva la raza holmes!

Senast ändrad:

4 Dec 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Så som jag har hört så dog han inte att i sömnen,jag vet inte ifall jag läste fel men dem sa att han hade en tandborste,antingen i munnen eller handen alltså att han borstade tändera som tyder på att han dog i badrummet,om han nu är död.

Senast ändrad:

Jag tycker det är rätt åt han att han dog, hans fel att att drogade sig.

Nivå 4 · Lärling

men du Puck0. typ alla wrestlare tar Steroider..det är för att dom ska få vara med.. som det var en svensk wrestlare kommer inte ihåg vad han heter.. men han fick inte fortsätta wrestla för att han inte tog Steroider

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ifall inte wrestlarna vill ta steorider då får dem inte vara med eftersom dem kommer inte kunna hålla tempot,eller?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in