bluueyez Skrivet 18 November 2005 Rapport Skrivet 18 November 2005 Vet nån vilken ordning man ska skjuta ner leverantörerna? Har provat alla möjliga kombonationer men får alltid slut på fuel. Nån som vet?
Sinclair Skrivet 18 November 2005 Rapport Skrivet 18 November 2005 Först tar du bilen som är rakt ner nästan, sen följer du vägen som han tog och tar han på cykeln, sen åker du tillbaka och ner för backen och tar den bilen, sen efter de åker du över husen och tar dom sista bilarna sen åker du tillbaka! :rolleyes: <_< :gitarr:
Gäst Aslan Skrivet 16 December 2005 Rapport Skrivet 16 December 2005 Först tar du bilen som är rakt ner nästan, sen följer du vägen som han tog och tar han på cykeln, sen åker du tillbaka och ner för backen och tar den bilen, sen efter de åker du över husen och tar dom sista bilarna sen åker du tillbaka! :rolleyes: <_< :gitarr: Jag tog först de 2 närmaste (bilen o cykeln) sen for jag norrut de 2 som är längst bort i norr sedan for jag tillbka o tog bilen som var kvar i söder :D
Rekommendera inlägg