Desu Skrivet 18 November 2005 Rapport Skrivet 18 November 2005 (redigerat) hej jag håller på att skapa ett spel baserat på playerworlds engie men deras sida är nere just nu och jag tänker göra hus också som man kan få om man vinner tävlingar den är fortfarande på beta status och den har inget namn ännu men jag ska fixa mera till den och jag undrar om nån kan hosta min server p.s man måste ha portforwarda port nr: 7234 eller nån annan port men helst port nr: 7234 ska vara oppen den som kan bidra med ett bra bredband får bli delaktig i spelet med acces 4 och får göra i princip vadsomhelst förutom att stjäla spelet dom som har acces 4 som jag får kicka banna göra banor med mitt tillstånd så att dom passar spelet så om jag säger så här: jag söker crew till mitt spel jag söker en mappare och en som kan hosta servern och det ska vara ett bra bredband typ 8 mbit jag själv har ett dåligt bredband så det är därför jag frågar alla som kanske eller vill hosta mitt spel kan skicka ett e-post till min hotmail. hotmailen är: [email protected] tack för att du tog dig tis att läsa detta meddelande :cool: p.s jag ska öppna en hemsida till spelet om den blir hostad och all staff kommer att finnas med på hemsidan alltså crewens nickname dom vill ha + att all staff får warpa sig runt banorna och fixa fram hur många items dom vill dock till sig själva dom som är intreserande sänd mig ett e-post meddelande Tack för mig då hoppas jag inte störde nån med detta meddelande hejdå :) + att den som hostar spelet åt mig får alla fuska mynt jag har den dag då jag har mycket fuska mynt. hejdå :D Redigerat 18 November 2005 av girder Citera
Xynthiar Skrivet 20 November 2005 Rapport Skrivet 20 November 2005 (redigerat) hur menar du... jag kaske kan men jag vet inte ifal jag har 8mbit Redigerat 20 November 2005 av Admin wehe Citera
Desu Skrivet 21 November 2005 Författare Rapport Skrivet 21 November 2005 jag menar att jag har ett spel som jag arbetar på och det är i 2d och jag behöver nån som kan hosta spelet åt mig då det är färdigt och den som hostar blir admin på server / acces 4 och får fuska mynt den som hostar måste kolla om han/hon har 8 mbit som minsta krav :cool: + att om nån hostar servern får dom bli beta testare :D Citera
Xynthiar Skrivet 22 November 2005 Rapport Skrivet 22 November 2005 tror tyvärr inte att jag kan hosta själva servern pga att jag kan inte ha på datorn dygnet runt... men det kanske finns någon annan staff plats? Citera
Desu Skrivet 28 November 2005 Författare Rapport Skrivet 28 November 2005 hmm du kan reklamera eller vara mapmaker men man kan ej ta anställning förrän jag har en som hostar så kom igen och erbjud er dom som hostar får lvl 4 på admin näst bästa admin ranken kom igen och anmäl er hit :D Citera
Desu Skrivet 28 November 2005 Författare Rapport Skrivet 28 November 2005 jag har även ett forum nu som ni måste regga er på om ni ska hosta eller va admin forumet återfinns på www.freewebs.com/zeldaonlinefan/ NOTERA: att bara för att min hemsida heter zeldaonlinefan betyder det inte att det är ett zelda spel föresten så kommer spelet att heta: The Book Of Live och första beta versionen är redan klar och är redo att hostas men som sagt jag behöver en som hostar och ska ha minst 8 mbit så snälla anmäl er till mig om ni vill hosta den som hostar får 100 fuskamynt! :cool: Citera
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 December 2005 Rapport Skrivet 5 December 2005 Jag kan inte hosta,men kan jag inte också vara något annat som moderator? Citera
Desu Skrivet 5 December 2005 Författare Rapport Skrivet 5 December 2005 asså jag kommer inte att anställa några andra admins förrän jag har hittat en som hostar spelet så e det bara men jag ska komma i håg er så kan vi snacka om det men just nnu söker jag endast såna som kan hosta! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.