Gäst Tobbis Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 små kändis är vid 1600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Men hur får man det=måste man köpa vad-det-nu-heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Men hur får man det=måste man köpa vad-det-nu-heter? ja du måste köpa Rank i affären för 500 poäng och då kan du få allt det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst X-Star Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 tror så nybörjare:0 prao:50 stabil:300 uberfuskare vet inte hur man gör två punkter:400 elite-gamer 800 hedersmedlem tror 1500 när jag var kakarott så hade jag skrvit mest inlägg i fuska men sen blev jag avstängd o gjorde en ny Bara byt plats på nybörjare och Prao så blir det så här. prao:0 Nybörjare:50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 tror så nybörjare:0 prao:50 stabil:300 uberfuskare vet inte hur man gör två punkter:400 elite-gamer 800 hedersmedlem tror 1500 när jag var kakarott så hade jag skrvit mest inlägg i fuska men sen blev jag avstängd o gjorde en ny Menar du att det här är en ny medlem du har gjort eller för det får man ju inte ha! :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 så gör ju jätte många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 så gör ju jätte många Ja men dom flesta blir ju varnade! :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 jag väntade jätte länge jag bara ville se lite i fuska så var jag avstängd men efter nåra månader fick jag gå in men inte på KAKAROTT det var min favvo konto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Får man inte grejerna direkt när man blir medlem? DÅLIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 jag väntade jätte länge jag bara ville se lite i fuska så var jag avstängd men efter nåra månader fick jag gå in men inte på KAKAROTT det var min favvo konto ööö dit favo konto vad snackar du om?hade du fler eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 dd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Min rank syns inte.... Kan ngn hjälpa mjo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.