Hoppa till innehåll

-------> Dom Som Kan Kolla Hit! <--------

Rekommendera inlägg

Skrivet

En dag när jag var tvungen att avinstallera ett spel War Hammer Dawn of War för att spelet startade inte och sedan. Så av intallerade jag spelet Då försökte jag installera det igen då kommar det upp en ruta efter typ 2% när det laddar

Error 1335.The cabinet file ´Data1.cab´required for this installation

is corrupt and cannot used. This could indicate a network error, an error

reading from the CD-ROM, or a problem

whit this package. Då tryckte jag på Ignorera då kom det upp en till ruta där det stog. Internal Error 2350. Då tryckte jag ok då kom en sista ruta upp där det stog.

Error: -1603 Fatal error during installation

Consult Windows Installer Help (Msi.chm) or MSDN for more infomation

så snälla hjälp mig måste få spela det igen gör allt för att få igång det :( :unsure:

Gäst Kaktus-Killen
Skrivet (redigerat)

Filen är kurrupt. Antingen får du köpa nytt

§1.3//Draghon

Redigerat av Draghon
Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

Fatta, filen är kurrupt, det finns en viss skillnad mellan repig skiva och trasig fil.

eller så är bara cd läsarn trasig..

Skrivet

asså du värkar ju inte ge mycke info jag skulle kalla dig noob men! Man ska kanske kolla först om det ee skivan eller cd läsaren som det ee fel på och jag kollade det var inge fel på skivan så då kollade jag och märkte att man måste uppdatera den annars kan det bli så. Så jag fick till det tillslut! men inte tack vare dig!

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...