OmenChild Skrivet 18 November 2005 Rapport Skrivet 18 November 2005 En dag när jag var tvungen att avinstallera ett spel War Hammer Dawn of War för att spelet startade inte och sedan. Så av intallerade jag spelet Då försökte jag installera det igen då kommar det upp en ruta efter typ 2% när det laddar Error 1335.The cabinet file ´Data1.cab´required for this installation is corrupt and cannot used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem whit this package. Då tryckte jag på Ignorera då kom det upp en till ruta där det stog. Internal Error 2350. Då tryckte jag ok då kom en sista ruta upp där det stog. Error: -1603 Fatal error during installation Consult Windows Installer Help (Msi.chm) or MSDN for more infomation så snälla hjälp mig måste få spela det igen gör allt för att få igång det :( :unsure: Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 19 November 2005 Rapport Skrivet 19 November 2005 (redigerat) Filen är kurrupt. Antingen får du köpa nytt §1.3//Draghon Redigerat 19 November 2005 av Draghon Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 19 November 2005 Rapport Skrivet 19 November 2005 Fatta, filen är kurrupt, det finns en viss skillnad mellan repig skiva och trasig fil. eller så är bara cd läsarn trasig.. Citera
OmenChild Skrivet 19 November 2005 Författare Rapport Skrivet 19 November 2005 asså du värkar ju inte ge mycke info jag skulle kalla dig noob men! Man ska kanske kolla först om det ee skivan eller cd läsaren som det ee fel på och jag kollade det var inge fel på skivan så då kollade jag och märkte att man måste uppdatera den annars kan det bli så. Så jag fick till det tillslut! men inte tack vare dig! Citera
lidmer Skrivet 19 November 2005 Rapport Skrivet 19 November 2005 A_2004 säg inte för mycket jag hoppas att du blir perm för jag stör mig så inih*lvete på dinna inlägg..... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.