Gäst VLAD_1 Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 (redigerat) hej! jag började spela runescape med en ny gubbe förra veckan... och nu är jag på level 93!!! tack vare på grund av detta hacket...!!! jag känner en som kan säga någons annans lösen!!! OBS!!!! du måste va minst på level 50 för att detta ska funka!!! skriv ett mail till "*********"!!! Ämne:Runescapepassword #=No.:401658932//$%Code&"ditt användarnamn"%*==$& } #serident601254\$$Code%"Offrets användarnamn"*$$1==$& } ExHack:001547\$$Code&%$$#imput*%"ditt lösenord"*32&&$=02$&} Redigerat 3 Oktober 2007 av epaaj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 "Offrets användarnamn" Vilket är offret? Mig själv? Btw, väääärsta hacket du kommit på, det finns bara en hake med det ;S Varför blir man själv hackad när man gör det :s? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VLAD_1 Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 så här är det!!! du skriver ditt "offers" användarnamn!!!!! asso är offret den personen som du får lösenordet av!!!! t.ex. jag vill hacka min vän dejmig... jag skriver dig mig på offrens användranamn!!!! fattar du...??? sen får du digmig´s lösenord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 NEJ inge scamming här tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg