andennn Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Varför loggar bara msn ut mig efter typ 10 min hea tiden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 virus kanske... eller så kan du ju testa med att ta bort hela msn asså avinstallera, o sen ladda ner de igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 NEj NEJ gör det inte fören du lyssnat på mig!! Har du 2 Datorer? så falla kan fu ha gjort så att den ska logga in så fort den loggar ut hände mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 19 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 ok ska testa d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 19 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 ja vi har två datorer vi har tre t.o.m men pappa har en å där e inte msn å min syrra har en men där är inte auto login på min msn så d kan inte var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Du kanske måste forwarda porten i din router? Det kanske kan vara en anledning. Om du inte har gjort det så kanske din router bara släpper in en connection från MSN's portar åt gången. Man vet ju aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Eller så kan det vara fel på anslutningen eller Webläsaren. Eller som Quaked_ess sa att du kanske bara behöver avinstallera det och installera det igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.