DanniQ Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Tänkte beställa ett spel från CD-wow.se men är lite misstänksam ifall dom bluffar, eftersom det är så billigt där. Någon som har beställt något därifrån och kan svara? http://www.cd-wow.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Nej, har köpt de felsta av mina spel där. De är pålitliga. Dock kan de skicka fel spel ibland -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 19 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Nej, har köpt de felsta av mina spel där. De är pålitliga. Dock kan de skicka fel spel ibland -.- Läste på något annat forum att vissa hade fått trasiga fodral och andra hade fastnat med sina spel/filmer i tullen. Hoppas det bara är ett fåtal de händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst al-jasif Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Min polare IRL brukar beställa där, fått allt tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Vissa spel är ju ganska billiga men dom andra är ju dyra <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 jag har köpt där en gång frakten tar tid men annars är dom bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.