Vitdom Skrivet 20 November 2005 Rapport Skrivet 20 November 2005 Hej.. Jag skulle vilja skapa en klan. Någon som kan tala om för mig hur man skapar en? (HUR MÅNGA FÅR MAN VARA I EN KLAN?) :unsure:
Bob_Marley Skrivet 20 November 2005 Rapport Skrivet 20 November 2005 du bestämmer väl typ allt själv de ä bara o starta en klan typ skriv [DFG] eller nåt före ditt namn och fråga sedan om några vill joina sen kan du göra en klan server
Vitdom Skrivet 20 November 2005 Författare Rapport Skrivet 20 November 2005 (redigerat) du bestämmer väl typ allt själv de ä bara o starta en klan typ skriv [DFG] eller nåt före ditt namn och fråga sedan om några vill joina sen kan du göra en klan server dålig beskrivning... Jag vill också veta vilket server program som är bäst och hur man gör någon till admin... (klanen måste vara överens vad de ska heta, hemsida, server, har hand om klan strider och sm.) nu vet jag hur många man får vara: 5. Nu skulle jag vilja veta hur man instalerar in ett server program på servern?? Hur lägger man till admin? Redigerat 20 November 2005 av Vitdom
Gäst Xain Skrivet 20 November 2005 Rapport Skrivet 20 November 2005 Vill du bli admin? Sök på google efter guider.
Vitdom Skrivet 20 November 2005 Författare Rapport Skrivet 20 November 2005 nej jag vill inte bli admin... jag vill ha ett PROGRAM!!!
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 20 November 2005 Rapport Skrivet 20 November 2005 Program för att bli admin? Finns väl inte..
Gäst Janaz Skrivet 20 November 2005 Rapport Skrivet 20 November 2005 Det är lätast om du har amx mod eller amxx mod
Rekommendera inlägg