Gäst Muuu Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 hur gör man för att reensa en bränd cd-skiva? (med vilket program eller sådant) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 (redigerat) Det beror på om du försöker rensa en vanlig CD-R eller om du verkligen har en CD-RW skiva. Om du har en RW så kan du använda Windows XP's inbyggda rensare som du kommer åt genom att gå in i Den här datorn -> CD-Enhet -> Rensa den här CD-RW skivan. <-- Det ska stå i vänster hörne. Annars kan du använda Nero Burning ROM! OBS! CD-R skivor (standard) kan du inte rensa alls! Det måste vara en CD-RW! OBS! Redigerat 20 November 2005 av Joe Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 (redigerat) har du en länk till Nero Burning ROM så man kan inte rensa cd-r med något program Redigerat 20 November 2005 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 har du en länk till Nero Burning ROM så man kan inte rensa cd-r med något program lol man får köpa det eller så får man det med när man köper en bra widowns xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 har du en länk till Nero Burning ROM så man kan inte rensa cd-r med något program vad då lol jag har ju lyckats ladda ner det så du ska inte skriva om saker du inte vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 nehe jag har laddat ner nyaste versionen och jag kan rensa vad som helst och kopiera altin tillomed orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 rättar dej lite... allt utan cd-R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.