Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag är på The Job och jag klarar aldrig det för att mina kompisar dör alltid och jag skyddar dem och så fast de dör iaf så hur ska jag göra?

Sen undrar jag vad alla byggnader är som man ska ha för att kunna klara av det för att om man inte har alla så kan man ju inte få 100% så jag skulle gärna vilja ha en lista på dem?

Det finns en helikopter som heter Sparrow eller något sånnt, men när får man den för att den ska ju stå vad ens Estate?

Gäst Golden Star
Skrivet

jag kan inte svara på din första fråga men jag kan svara på dem andra två.

här e listan på var byggnderna som du kan köpa:

El Swanko Casa

kostnad:8000$

Egenskaper:Ett garage och ett automatvapen på taket

Finns:Nordväst om golfbanan

Links View Apartments

kostnad:6000$

Egenskaper:Ett garage

Finns:Väster om golfbanan

Ocean Heights

kostnad:7000$

Egenskaper:ett garage

Finns: nära Pole Position Strip Club

Skumhole Shack

kostnad:1000$

egenskaper:ett gammalt skjul!

Finns:bakom Greasy Chopper

Hyman Condos

kostnad:14000$

egenskaper:Två tvåbilars-garage,ett fyrbilars-garage och en helikopterplatta med en återkommande Maverick

finns:bredvid Hyman stadium på västra ön

1102 Washington Street

kostnad:3000$

egenskaper:sparpunkt

finns:mittemot Rosenbergs kontor

3321 Vice point

kostnad:2500$

finns:på norra sidan av North Point Mall

och den helikoptern heter faktiskt Hunter och man kan bara få den om man har hittat alla hidden packages eller gör den sista uppdraget som heter:"Keep Your Freinds Cloes" och den kan skjuta missiler och har automatvapen.om man har fått den tillgänglig då finns den på militärbasen vid flygplatsen.

Skrivet

El Swanko Casa

Links View Apartments

Ocean Heights

Skumhole Shack

Hyman Condos

egenskaper:Två tvåbilars-garage,ett fyrbilars-garage och en helikopterplatta med en återkommande Maverick

1102 Washington Street

3321 Vice point

och den helikoptern heter faktiskt Hunter och man kan bara få den om man har hittat alla hidden packages eller gör den sista uppdraget som heter:"Keep Your Freinds Cloes" och den kan skjuta missiler och har automatvapen.om man har fått den tillgänglig då finns den på militärbasen vid flygplatsen.

ne inte den som finns vid basen utan man har den på ett uppdrag när man är i filmstudion och sen tack för alla de svaren fast jag har kommit på en till fråga och det är vad Virgo för en bil hur ser den ut?

Skrivet

GTA 3 skriver:

El Swanko Casa

Links View Apartments

Ocean Heights

Skumhole Shack

Hyman Condos

1102 Washington Street

3321 Vice point

Realcs_2 skriver:

var har du kopierat det här i från lol

Gäst Golden Star
Skrivet

virgo är en familjebil.

OM DU VILL TITTA PÅ HUR BILEN SER UT KAN DU GÅ IN I www.gtaportal.com

där det står vice city ska du titta under och där står det fordon, där trycker du på familjebilar och där finns det en bild på virgo! :P

Gäst Golden Star
Skrivet

och den där helikoptern som heter Sparrow kan man hitta på tre olika ställen i stan:i downtown,i vice point och i ocean beach.men det finns ett flygplan som heter sea sparrow som man kan hitta vid diaz härrgård och den kan man bara få om man har hittat 80 hidden packaget.och det finns ett flygplan som heter skimmer och finns vid filmstudion om man har köpt det och har gjort dem två första uppdragen.

Skrivet
virgo är en familjebil.

OM DU VILL TITTA PÅ HUR BILEN SER UT KAN DU GÅ IN I www.gtaportal.com

där det står vice city ska du titta under och där står det fordon, där trycker du på familjebilar och där finns det en bild på virgo! :P

men vart kan jag hitta en Virgo och sen undrar jag hur man ska klara va det där uppdraget då man ska visa sin ilska med en motorcykel för man ska fylla en mätare med choas och jag får knappt upp den något så hur ska jag gör på det uppdraget?

Gäst Golden Star
Skrivet

jag vet inte vart du kan hitta en virgo, men du får väl leta, antar jag!

och vad menar du med att "visa sin ilska med en mc"?vem jobbar man åt då?vet du det? :|

Skrivet
jag vet inte vart du kan hitta en virgo, men du får väl leta, antar jag!

och vad menar du med att "visa sin ilska med en mc"?vem jobbar man åt då?vet du det? :|

man jobbar åt någon som är en MC förare man måste klara av de uppdragen innan man kan gåtillbaka till Love >Fist fattar du nu vad jag menar?

Gäst Golden Star
Skrivet

nu fattar jag vad du menar!

det uppdraget är för Mitch Baker och man ska göra så mycket skada som du kan göra på två minuter!då är det bra om du har mycket vapen.men det bästa är om du har en pansarvagn!!!! :mrgreen:

Skrivet
nu fattar jag vad du menar!

det uppdraget är för Mitch Baker och man ska göra så mycket skada som du kan göra på två minuter!då är det bra om du har mycket vapen.men det bästa är om du har en pansarvagn!!!! :mrgreen:

ok tack det ska jag göra då jag har hållt på med det ett tag nu så nu kanske jag kan klara det

• Skapa ny...