Simple Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Nån som har haft en grym PRAO plats nån gång?? själv ska man ju då praoa på NIBE(en fabrik)...... inte så värst super kul, men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Jag praode på en kondom fabrik :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Jag har praoat på en resturang.... Det var skit kul, fast man fick skala en väldans massa lök ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Vad är en PRAO plats? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 i 8:an praoade jag på indiska :P Vi har prao just nu i 9an men har inte hittat något, så jag stannar hemma >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Ska praoa den här året :D ,någon som har några tips vart det skulle vara roligt att praoa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Resturang ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Kanske nån data butik :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Resturang är asball praoade på en lunchresturang en vecka i nian, Mycke skala morötter iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Praoade på en fabrik förra veckan. Var faktiskt kul. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Jag praoade på EbGames/Tradition. Hade världens bästa kollegor där jag arbetade. ^^ Och eftersom man gillade spel så var det en perfekt plats för mig. Fick även 50 kr rabbat då jag senast köpte ett spel, bara för jag varit Prao elev där ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Praoade på en fabrik förra veckan. Var faktiskt kul. :) aa, de e roligare än man tror, ja ska bara praoa en dag till :) ser faktiskt fram emot dan inorron!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.