Hoppa till innehåll

Människan Går Under Om 100 År


kola_king

Rekommendera inlägg

  • Svar 133
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mîhker

Jag bryr mej, inte, det är ju om hundra år, och då är jag död, om jag inte slagit världsrekord, som äldst, genom tiderna.;p

 

Tänk lite på dina barnbarn! :( :( :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe de är ju typ lika troligt som om vi kommer att invarderas av Aliens....

 

Du har spelat för mycket Halo :D

 

Jag tror 100 procent att det kommer en kommet, träffar någonting, en stor sak som finns en massa gaser, sen så förstör den alt, en massa giftiga gaser, alla dör :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Människosläktet går under om cirka 100 år. Forskare har kommit fram till det genom att studera våra utsläpp och övrig miljöförstöring. När ozonskiktet krymper kommer det att bli mycket varmare och då kommer polarisarna att smälta, och då kommer länderna i närheten att dränkas. Runt ekvatorn blir det öken, så där går det inte heller att bo. Man kan säga att stora delar av människosläktet kommer gå under om 100 år om inget görs mot miljöförstöring fort. Detta är ingen överdrift. I bästa fall lever vi tills 200 år framåt.

 

Den siffran går lätt att ändra på, det e bara att knacka på vid Vitahuset och sen trycka up en pistol i Bush' ansikte och sen tvinga han att skriva under Kyotoprotokollet ;) det ändrar nog siffrorna lite...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mmm ja har också själv tänkt på de hära me växthus effekten å sånt... som förra årat(2005.. :P) så kom snön hit först i november och normallt kommer den över en månad tidigare..

 

De e tack vara alla avgaser och sånt..

 

dem borde göra den mest drastiska saken genom historien.. förbjuda ALLA saker som går på bensin,disel,metanol och sånt..

 

Fast då va ska vi komma fram med? häst å vagn?

 

sol bilar? ir kanske.. bilar som har gräs som bränsle.. ? lol

 

redan år 2050 kommer jorden blivit 5 grader varmare!! ni kanske tänkter hahaha.. men de e stor skillnad.. Men de kommer göra jorden en osäker plats..

 

Isarna kommer smälta.. vattnerna kommer bli högre städer kommer översvämmas och massa..

 

 

nästan hela holland kommer och drunkna också!

Redigerat av Mellan_mjölken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Människosläktet går under om cirka 100 år. Forskare har kommit fram till det genom att studera våra utsläpp och övrig miljöförstöring. När ozonskiktet krymper kommer det att bli mycket varmare och då kommer polarisarna att smälta, och då kommer länderna i närheten att dränkas. Runt ekvatorn blir det öken, så där går det inte heller att bo. Man kan säga att stora delar av människosläktet kommer gå under om 100 år om inget görs mot miljöförstöring fort. Detta är ingen överdrift. I bästa fall lever vi tills 200 år framåt.

 

ja men om hundra år är jag iallaf död!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...