Zoxy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 hehe de är ju typ lika troligt som om vi kommer att invarderas av Aliens.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Jaa, men då är ju jag 120, och världsrekordet är 116, av Kamato, Hongo. annars är rekordet 122år ;) http://susning.nu/Jeanne_Calment Det sägs så mycket om allt. Kommer troligen inte leva 100 år till ändå (14år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duckman Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jag hörde talas om att om ungefär 7 miljoner år kommer solen ha blivit så överhättat så den kommer explodera.. och då kommer nog jorden också drabbas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Solen har minst 10 miljarder år att 'Leva'. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jag bryr mej, inte, det är ju om hundra år, och då är jag död, om jag inte slagit världsrekord, som äldst, genom tiderna.;p Tänk lite på dina barnbarn! :( :( :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Folk är lite själviska nu förtiden. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 hehe de är ju typ lika troligt som om vi kommer att invarderas av Aliens.... Du har spelat för mycket Halo :D Jag tror 100 procent att det kommer en kommet, träffar någonting, en stor sak som finns en massa gaser, sen så förstör den alt, en massa giftiga gaser, alla dör :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the bullet Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Människosläktet går under om cirka 100 år. Forskare har kommit fram till det genom att studera våra utsläpp och övrig miljöförstöring. När ozonskiktet krymper kommer det att bli mycket varmare och då kommer polarisarna att smälta, och då kommer länderna i närheten att dränkas. Runt ekvatorn blir det öken, så där går det inte heller att bo. Man kan säga att stora delar av människosläktet kommer gå under om 100 år om inget görs mot miljöförstöring fort. Detta är ingen överdrift. I bästa fall lever vi tills 200 år framåt. Den siffran går lätt att ändra på, det e bara att knacka på vid Vitahuset och sen trycka up en pistol i Bush' ansikte och sen tvinga han att skriva under Kyotoprotokollet ;) det ändrar nog siffrorna lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 (redigerat) Hehe..du skulle inte ens komma igenom stängslarna. :P Redigerat 1 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 (redigerat) Mmm ja har också själv tänkt på de hära me växthus effekten å sånt... som förra årat(2005.. :P) så kom snön hit först i november och normallt kommer den över en månad tidigare.. De e tack vara alla avgaser och sånt.. dem borde göra den mest drastiska saken genom historien.. förbjuda ALLA saker som går på bensin,disel,metanol och sånt.. Fast då va ska vi komma fram med? häst å vagn? sol bilar? ir kanske.. bilar som har gräs som bränsle.. ? lol redan år 2050 kommer jorden blivit 5 grader varmare!! ni kanske tänkter hahaha.. men de e stor skillnad.. Men de kommer göra jorden en osäker plats.. Isarna kommer smälta.. vattnerna kommer bli högre städer kommer översvämmas och massa.. nästan hela holland kommer och drunkna också! Redigerat 4 Januari 2006 av Mellan_mjölken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the bullet Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) Hehe..du skulle inte ens komma igenom stängslarna. :P om folk klarade att komma förbi Berlin muren så kan jag nog också klara av att komma över grindarna, lätt som en plätt =) Redigerat 6 Januari 2006 av the bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lodisen_i_am Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Människosläktet går under om cirka 100 år. Forskare har kommit fram till det genom att studera våra utsläpp och övrig miljöförstöring. När ozonskiktet krymper kommer det att bli mycket varmare och då kommer polarisarna att smälta, och då kommer länderna i närheten att dränkas. Runt ekvatorn blir det öken, så där går det inte heller att bo. Man kan säga att stora delar av människosläktet kommer gå under om 100 år om inget görs mot miljöförstöring fort. Detta är ingen överdrift. I bästa fall lever vi tills 200 år framåt. ja men om hundra år är jag iallaf död!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.